Voordelen PlazaConnect®

Met PlazaConnect heeft u als voorschrijver de mogelijkheid om uw patiënten digitaal aan te melden bij Eurocept Homecare en geneesmiddelen voor te schrijven. In vijf stappen heeft u uw patiënt aangemeld en het recept digitaal verstuurd via ons beveiligde digitale zorginformatiesysteem PlazaConnect. Uw voordelen zijn o.a.:

  • Geen recepten meer faxen en originelen per post nasturen
  • In één scherm kunt u:
    • Uw patiënten aanmelden
    • Snel en overzichtelijk recepten voorschrijven, verlengen, wijzigen en stopzetten
    • Patiënten overdragen aan geautoriseerde collega’s
    • Verpleegkundige zorg thuis aanvragen en uw patiënt volgen
    • Uw assistente of een verpleegkundige de aanmelding of een recept laten voorbereiden
  • Digitale alerts ontvangen bij aflopen van recept of artsenverklaring
  • Digitale autorisatie via een e-mail, SMS code of authenticatie app.

 

Hoe schrijf ik digitaal voor?

Wanneer u een actief account heeft voor PlazaConnect kunt u patiënten aanmelden en recepten digitaal aanvragen.  Hoe u dit doet leest u in de handleiding ‘digitaal aanmelden’. Deze handleiding kunt u vinden wanneer u bent ingelogd op PlazaConnect door te klikken op ‘handleiding’. Ook kunnen wij de handleiding per e-mail naar u toesturen, vul hiervoor het contactformulier in.

Vul onderstaand aanvraagformulier in om gebruik te maken van PlazaConnect.

 

* = verplicht veld

Achternaam*:

Tussenvoegsel:

Voorletters*:

Geslacht *:
manvrouw
Specialisme*:

Functie*:
VoorschrijverAssistent
Ziekenhuis*:

Afdeling*:

Straat*:

Huisnummer*:

Postcode*:

Woonplaats*:

BIG-nummer*:

AGB-code ziekenhuis*:

AGB-code behandelaar*:

Telefoonnummer afdeling*:

E-mail*:

Mobiel:

Welk(e) geneesmiddel(en) schrijft u voor? *

Verificatie wil ik doen via:

×

Laat uw gegevens achter en er wordt contact met u opgenomen.