Voordelen PlazaConnect®
Met PlazaConnect heeft u als voorschrijver de mogelijkheid om uw patiënten digitaal aan te melden bij Eurocept Homecare en geneesmiddelen voor te schrijven. In vijf stappen heeft u uw patiënt aangemeld en het recept digitaal verstuurd via ons beveiligde digitale zorginformatiesysteem PlazaConnect. Uw voordelen zijn o.a.:
- Geen recepten meer faxen en originelen per post nasturen
- In één scherm kunt u:
- Uw patiënten aanmelden
- Snel en overzichtelijk recepten voorschrijven, verlengen, wijzigen en stopzetten
- Patiënten overdragen aan geautoriseerde collega’s
- Verpleegkundige zorg thuis aanvragen en uw patiënt volgen
- Uw assistente of een verpleegkundige de aanmelding of een recept laten voorbereiden
- Digitale alerts ontvangen bij aflopen van recept of artsenverklaring
- Digitale autorisatie via een e-mail, SMS code of authenticatie app.
Hoe schrijf ik digitaal voor?
Wanneer u een actief account heeft voor PlazaConnect kunt u patiënten aanmelden en recepten digitaal aanvragen. Hoe u dit doet leest u in de handleiding ‘digitaal aanmelden’. Deze handleiding kunt u vinden wanneer u bent ingelogd op PlazaConnect door te klikken op ‘handleiding’. Ook kunnen wij de handleiding per e-mail naar u toesturen, vul hiervoor het contactformulier in.
Vul onderstaand aanvraagformulier in om gebruik te maken van PlazaConnect.