Voordelen PlazaConnect®

Met PlazaConnect® heeft u als voorschrijver de mogelijkheid om uw patiënten digitaal aan te melden bij Eurocept Homecare en geneesmiddelen voor te schrijven. In vijf stappen heeft u uw patiënt aangemeld en het recept digitaal verstuurd via ons beveiligde digitale zorginformatiesysteem PlazaConnect®. Uw voordelen zijn o.a.:

  • Geen recepten meer faxen en originelen per post nasturen
  • In één scherm kunt u:
    • Uw patiënten aanmelden
    • Snel en overzichtelijk recepten voorschrijven, verlengen, wijzigen en stopzetten
    • Patiënten overdragen aan geautoriseerde collega’s
    • Verpleegkundige zorg thuis aanvragen en uw patiënt volgen
    • Uw assistente of een verpleegkundige de aanmelding of een recept laten voorbereiden
  • Digitale alerts ontvangen bij aflopen van recept of artsenverklaring
  • Digitale autorisatie via een SMS-code of token

 

Hoe schrijf ik digitaal voor?

Wanneer u een actief account heeft voor PlazaConnect® kunt u patiënten aanmelden en recepten digitaal voorschrijven.  Hoe u dit doet leest u in de handleiding ‘digitaal voorschrijven’. Deze handleiding kunt u vinden wanneer u bent ingelogd op PlazaConnect® door te klikken op ‘handleiding’. Ook kunnen wij de handleiding per e-mail naar u toesturen, vul hiervoor het contactformulier in.

 

Aanmelden Plaza

Vul onderstaand aanvraagformulier in om gebruik te maken van PlazaConnect®.

* = verplicht veld

Achternaam*:

Tussenvoegsel:

Voorletters*:

Geslacht *:
manvrouw
Specialisme*:

Functie*:
VoorschrijverAssistent
Ziekenhuis*:

Afdeling*:

Straat*:

Huisnummer*:

Postcode*:

Woonplaats*:

BIG-nummer*:

AGB-code ziekenhuis*:

AGB-code behandelaar*:

Telefoonnummer afdeling*:

E-mail*:

Mobiel:

Welk(e) geneesmiddel(en) schrijft u voor? *

Om te kunnen inloggen ontvang ik graag:
SMS-code Token

×

Laat uw gegevens achter en er wordt contact met u opgenomen.